Свіжа кров 2К19 стукає в дірект | ПОТОП #20


0 27 0

Інколи здається, що для значної когорти локальних музикантів потрібні особливі реабілітаційні центри з мотивації. Для багатьох такі центри знаходяться у найближчих закладах з баром, або ж у постійному інформаційному детоксі дезавгодно – чи то вдома на матраці, чи десь далеко в подорожах.

Про «грусть, злость, справдливость и отчаяние» ліпше слухати на останньому альбомі Small Depo, а не читати у текстах якосось журнальчику. Жодний публічний текст за своєю формою виглядатиме тим же ниттям за баром. Одного вечора, коли я проводив власну психотерапію, мені приходить повідомлення в телеграмі. Там шіснадцятирічний школяр, який одного разу підходив після концерту, пропонує свій продакшн, дешевий запис на крутий мікрофон і дописує «а ви взагалі хоч трошки заробляєте?» та «а як воно ось це все взагалі працює?».

Інститут «експертів» вимірюється соціальним впливом, який домінує у соцмережах. Тут дуже легко знову перейти до розмови за циферки, але загалом – історія любить успішні кейси. Тому кількість уваги від «цих малоліток» співвідноситься з 1) потраплянням у рейтинги 2) здобутті премії 3) неочікуваному «вистрілу» у маси. І так далі.

Серед музикантів мало альтруїстів. Тому такі повідомлення практично не виходять за межі інформаційного шуму – ті реплаї в інстасторіз, на які ніколи не хочеться відповідати. Проте я вирішив дізнатись, що саме йому потрібно.

– Привет, слушай, вам звукаря не надо? Такой материал пропадает, я могу сделать конфетку

– Та я задоволений тим, що вийшло

Після декількох повідомлень «отріцалова пропажі матеріала» ми перейшли на його треки. Як виявилось (і це очевидно), йому просто потрібна була стороння думка. Його, складений із інтернет-паттернів епохи хайпбістів, підхід до сонґрайтингу – це неглибоке копіювання, помножене на власне уміння писати тексти. Ні більше, ні менше – але звучить воно свіжіше і цікавіше за те, що можна послухати у стрічці будь-якого онлайн-видання про музику. Найзабавніше те, що він теж туди хоче, поки не розуміючи тотальний dead end цього шляху.

– Салют, хотел спросить, как ты устраивашь концерты, что для этого нужно. Я просто столкнулся с тем, что я вообще не прошареный в этой теме

– Слушай, а как ты залил треки на стриминги? Или через лейбл как-то договорился?

– Слушай, что по пиару посоветуешь? Что для этого нужно?

Я відписав на кожне з його питань максимально детально. Навіть готовий зустрітись і ще раз усе пояснити. Нещодавно, роздумуючи про чергову зміну поколінь я подумав, що не бачу нових імен – поки що це ротаціє щойнозакритих проектів у якісь нові. Я можу побачити їх у компіляціях лейблів/відслуховуванні демок/пошті ПОТОПу, але аж ніяк не у публічному доступі (туди, куди я хотів би зайти і підписатись на оновлення).

Я знаю, що вони набирають сили, і дуже хотів би їм допомогти.

Бо загальне уявлення про те «а як воно працює», насправді, не такі далекі від наших же ілюзій. Щоправда, у них просто трохи більше часу. І набагато більше сил щось робити. Ми, в той же час максимально ліниво хочемо говорити по ділу і нити друзям за барною стійкою.

Якщо у нас не виходить, можливо, свіжа кров (2К19 року розливу) зробить це за нас?

Написать комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Извините, для комментирования необходимо войти.
Рекомендуемое